Sol,sol,sol...happy....

Din röst gör mig varm o lycklig. Så jävla lycklig. Älskar dig av hela mitt hjärta...Märklig situation de här. De tycker du med. Har pratat med dig en stund idag. Du gör mig lugn inför framtiden. Du sa att du ser de här som ett avbrott. O de gjorde mig himla glad. En liten gnutta hopp tändes av dina ord. Att vi framöver kan börja om,sakta sakta..från scratch.. Längtar till onsdag..då ska vi umgås hela dagen..mmmmmm...O gud låt de va onsdag då..

Tiden tickar neråt mot Rhodos...29....Yeeeeaaayy..Då åker jag o syrran..Gött då!! 

Ikväll har Ann Möller spelmaraton. De ser jag verkligen fram emot. Hon är så snäll..rakt igenom. Drar till Frida först o värmer upp med en öl..20 pers skulle visst komma..De blir som sagt kul!!
Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0