And here we go again....

Va fan hände nu då? Nu sitter jag där igen..helvete. Trodde aldrig jag skulle behöva gå igenom den här skiten en gång till. Men gud har andra planer för mig. Va gjorde ja i mitt förra liv egentligen? Nåt jävla dåligt måste de ha vart..
Bor då hos Jenny,och varför gör ja de..o inte hon. Jo,för jag fixar inte att vara i den lägenheten vi en gång flyttade gemensamt in i..ja gör inte de. Får liksom ont i magen när ja e där.
Vill bara att hon ska ta mig tillbaka. Trots allt. För de borde ju vara jag som ska vänta in henne,men klarar inte av väntandet. Å va fan väntar ja på förresten?? Ingen aning..ja bara väntar. Som bara dumma Sara gör. Skit. Står emot dagarna i enda att inte höra av mig till henne. Men mobilen riktigt skriker o bränner efter det.. Nääää Sara..fight it,god damn!!!
Men de e inte lätt att efter nästan 4 års daglig kontakt inte höras av allt. Den ekvationen förstår ja mig inte på. Nepp.
O andra sidan så vet jag att hon oxå vill ringa eller sms:a till mig. Men 2 stolta dårar som vägrar visa va man egentligen känner e ingen bra kombination.. Cest la vie eller va fan de heter. Ikväll ska jag förmodligen ut en sväng med Jonna A o hennes fv Linda. Hoppas de blir kul. Kombon har dratt till Stockholm så jag e ff...hahahhaaha...kör på bara Sara. Du lever bara en gång. Tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0