Yeees!!

Javisst för fan - ALINGSÅS HK tog hem SM-guldet..TJOOOOOOOOOOOOO...
Lite stolt e ja allt. Ja har dock inte följt dom, tyvärr, sen 90-talet, men nästa säsong ska ja allt börja hänga på hemma matcherna.
Sverige spelar bronsmatch idag, då håller ja tummarna för dom me  =)

Ska snart iväg o jobba, igen. Delad tur idag.Tvi vale...

I fredags va ja på ett "releaseparty". De va skitkul. Hemma hos ett par kompisar. Dom e helt underbart roliga att umgås me. O ja längtar enormt mycket efter att vi ska åka till High Chaparalle igen. Början på Juni.
De tråkiga i fredags bara, va en brud-jävel som rå-stötte på min älskling, trots att hon visste att vi va tillsammans. Så jävla respektlöst, o förnedrande. Idiot!! Tur för henne att ja inte såg nåt av de...

Imon ska ja o min älskade lillasyster gå på konsert, BEYONCÉ. Härligt!! Grymt!! De ser ja verkligen fram emot.
Nä, nu ska ja brassa käk, o göra mig lite fin, för ikväll ska ja träffa min kärlek Emelie..

puss
közz
kram

Kommentarer
Postat av: B1

skeeeeeeetbra..vet inte hur många gånger jag sett det där klippet...lika roligt varje gång..hiiihi

2009-05-13 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0