Saknaden av

internet i mitt hushåll har varit stor. Nästan 3 månader utan. Ja, nu e ju inte de hela mitt liv, men nu har ja fått tillbaka de, å de känns bra.
LÖNING idag då. gött. Ska snart dra till göteborg me min bättre hälft o shoppa. Eller ja, hon ska shoppa. Ja åker väl me för att få vara me henne. Men nåt fint ska ja allt unna mig.

Snart bär det oxå av till KRETA..fan va skönt de ska bli. Räknar dagarna. Syrran beställde resan i januari, o de kändes de som en evighet, o nu e de mindre än 1 månad kvar. HEEEEEEEEEEJ SOLBRÄNNA!!!!

Glodde på film igår med syster, jättebra film. Flyga drake. Känslig.

Men seriöst, varför snöar det? I slutet av mars....sjukt.
Ja vill sätta på mina sommardäck, nu, inte i maj..helvete!!

Nä, nu ska ja gå o handla..
hej

Kommentarer
Postat av: .jessica

sola lite för mej oxå i kreta,ååh va gött ni kommer få det:)

2009-03-27 @ 11:40:59
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var på tiden att du fick tillbaka nätet, tror nog att ditt samtal satte eld i röva på dom ;)

2009-03-29 @ 12:49:25
Postat av: Frida

3 veckor kvar imorrn! :))

2009-04-01 @ 13:38:17
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0