Saker att göra o köpa under 2009

Ja,listan på vad man vill ha och vad man vill göra,kan bli väldigt lååååååååång. Ja har nu under morgonen suttit och funderat lite på va jag vill göra osv...Givetvis kommer de bli mer allt eftersom, men de här e ju iaf en början.
Först på listan, hamnar då min stora passion:


# JEANS..Köper ja inga nya,kan ja ju inte slänga några gamla.O vem vill ha gamla kläder? =p
# FÖRLOVNINGSRINGAR..De väl änna dax att skaffa dom nu...
# GUITARR HERO..Ge mig..Ja e djupt beroende..
# MÅLARFÄRG TILL KÖK O HALL..Köket e nu lila..Inte fint. I hallen blir det nåt brun/beige aktigt.
# KAKELDEKORATIONER..Just nu har jag smyckat ut hälften i svart..Dax att ta de sista oxå..
# TOMMA CD-SKIVOR..Datorn e knökad me musik o bilder som ska sparas..
# UTSKRIFTSPAPPER..Kan ju va kul att kunna använda min skrivare..

De va lite över va ja vill köpa...Blir nog mer ska ni se  ;)
O va ska ja nu då göra..Jo, nämligen:

# GÅ PÅ BEYONCÉ MED SYRRAN  =)
# ÅKA PÅ SPA MED EMELIE
# SEMESTRA PÅ GOTLAND MED EMELIE
# METALTOWN METALTOWN METALTOWN
# HIGH CHAPARALLE..För 3:e året i rad..Hoppas,hoppas de blir av..
# SÄTTA UPP HYLLORNA JAG KÖPTE PÅ IKEA...i november..Fan Sara, kom igen nu va...
# SÖKA ANNAT JOBB..Ja e så förbannat trött på de ja gör nu..
# FÖRSÖKA SÄLJA BILEN..O köpa en annan. Varför? Därför..
# OM JA NU INTE SÄLJER BILEN..så ska ja rusta upp den. Sätta in cd-växlaren, vårstäda den,o vara mer rädd om den..
# RENSA UR MITT KÄLLARFÖRRÅD..Jippie...Not...
# TATUERA MIG
# RINGA PINK O KOLLA OM HON VILL HÅLLA EN KONSERT PÅ MIN FÖDELSEDAG..Hehe..

.....Lite av dettta som ja ska göra..Förhoppningsvis blir de mesta gjort..Vi får se..
Adios....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0