Ja kommer fortfarande inte ut...

...för min jul står kvar för dörren..Har inte lust lr ork att ta bort julsakerna. O sen e de faktiskt mysigt med ljusstakar. Ja tycker de. Va gör de om de står kvar lite längre? Kanske blir ja klassad som en idiot, men de gör inget. Hela stan e full av dom, så 1 till gör ingen skada. Sen för de andra, har ja inga glödlampor till mina andra lampor som ska stå i fönstren, så av de skälet står dom oxå kvar. De e ju kul o kunna se...
Idag, alldeles snart ska ja hämta Leon på dagis. Ska sitta barnvakt, för hans mor jobbar. Sen vid 9, åker ja hem till min gamle vapendragare för o umgås me henne..De e så gött me vänner.. O vi konstaterade i tisdags, att de räcker gött o väl me en sisådär 2-3 stycken nära vänner..för dom vet man va man har..Jämt..
Lånade brorsans trimmer igår, för ja ville korta av håret lite på sidorna..De gick väl så där..Snett, taggigt o fult..Ja e ful..men de växer la ut på ett par dagar,hoppas jag..
Tack o hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0