En skön comeback..

Finally!!
Äntligen har jag fått dra på mig en spelartröja,halvsnuskiga (dock tvättade)fotbollsstrumpor, sköna shorts, illaluktande benskydd. Och känna glädjen över sporten som jag som yngre spelade så mycket.
Spelade i en grupp som kallades OG. Old Girls...haha. Alla spelarna va över 30..tihi.

Jag var så jä*la nervös hela dan igår, över detta. Att återigen få spela fotboll. De va ca 10 års sen jag spelade. Så nervositeten va inget annat än väntat.
Men va kul de va  =)
Vi hade ingen hall att värma upp i, så vi fick springa oss varma i korridorer. Men va fan, de funkar.
Första matchen vann vi med 1-0. Inte illa.
Andra matchen förlorade vi, sen spelade vi oavgjort. Men de räckte för att vi skulle gå vidare till Semifinal.
I semin dock förlorade vi, synd. Men ja tyckte vi gjorde de bra ändå. Med tanke på att vi bara hade 2 avbytare, vilket gjorde att man knappt hann hämta andan förrän man skulle ut igen..Phu..

Hoppas på att kunna få va me igen....
Emelie e stolt oxå, för hon har alltid velat vara en fotbollsfru..hehe
Ikväll ska ja till ett par, som nyss flyttat in i deras nybyggda hus. De ska bli super-kul.
Hej då.......................

Kommentarer
Postat av: Malin

ja jag hörde rykten om att dom börjat säljas redan..måste kolla det..haha =)

2009-01-05 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0