2008 - Mitt år som gått

2008

JANUARI
Danmarkstripp med Emelie till badhotellet i Fredrikshamn. Rötet hotell, annars kul.

FEBRUARI
Ingen rolig månad. Inte bra mellan mig och Emelie, vilket kändes. Usch!

MARS
Jag och Emelie gör slut. Tvi.

APRIL
Jag inser hur mycket jag känner för Emelie, sväljer min stolthet, och ber Emelie ta mig tillbaka, vilket hon gör. LYCKA!!

MAJ
Miami resan med Luana. Oförglömligt.

JUNI
Jag och Emelie förlovar oss under en helg på High Chaparalle. Sommar.

JULI
SEMESTER!!  KENT- konsert på Slottsskogsvallen. Åker till Hamburgsund med Emelie där vi hyrt stuga vid havet ett par dagar.Underbart..

AUGUSTI
Kexet, min yngsta "son" flyttar hem.

SEPTEMBER
Min födelsedag, åker över till Danmark med 3 andra. Rolig resa, men tråkig avslutning.

OKTOBER
Flyttar till annan lägenhet. Stormtrivs.

NOVEMBER
Kylan kommer. Hjälp! Inte tycka om. Skitstämning på jobbet. Mår inte så bra pga det

DECEMBER
1:a advent..Mysigt. Tomteparad..Sköna karaoke-kvällar hos syrran..haha..kul som fasen. JULAFTON!!


Imon ska jag för första gången på nästan 10 år, spela fotboll. Tomtecupen i Göteborg. Ja e skitnervös. Hoppas knäna håller..Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!

2009-01-01 @ 21:49:07
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst var den bra...ett tips är deras samlingsskiva

Jorney-Greatest Hits...kanon go platta! =)

2009-01-02 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0