F F

Förbannade Februari. Bort äckliga snö, bort. Försvinn från min åsyn. Ja e trött på de nu. O kylan. Gå härifrån!!
Visst, ja va ute förra veckan o åkte plastpåse, haha, i Hjortgården. De va kul. Men de räcker me 1 gång.
En tant på jobbet sa idag att de e bara februari kvar, halva, o sen kommer våren  =)  tack för dom fina orden.

Just nu sitter jag barnvakt. Har nattat killen för ca 1 timme sen, o sen dess har ja surfat lite, får passa på här, för 3 har inte behagat låta mig få surfa hemma. Idioter!!
Har införskaffat mig Guitarr Hero.. Herregud va kul det är. Har oxå lyckats ta mig igenom MEDIUM oxå. De ni!!  ;)
Sen skaffa syrran Need for Speed Underground, o de e ju tur att de inte e beroende framkallande. Haha, de e ju typ de enda ja tänker på nu.. Shit alltså..

Billigt kaffe innehåller mycket mer skit än bara kaffe. Massa tungmetaller. Jahopp!!
O ICA MAXI säljer gammal kyckling me maskar i, samt paketerar om gammel köttfärs..FRÄSCHT!!
De e vid såna här tillfällen de e skönt att vara icke kött ätande...
Smaklig måltid!!!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0