Leeeedig 2 dagar

Sicken helg asså. Guud va trött man blir ibland. Känns nästan hemskt att tänka så, men blir så förbannat trött ibland på dom gamla. Usch o tvi va jobbiga dom är i mellanåt. Igår ville ja bara gå hem därifrån, så jä*ligt kändes de.
Men nu är ja ledig 2 dag..Göööötttt. Så ikväll ska ja o Emelie mys-pysa, för vi har jobbat om varandra nästan hela veckan, så de blir skönt att umgås me henne. Vi tar en mini mini semester, packar grillen, sov grejjer o några öl, o så åker vi ett par 100 meter, hihi, o stannar över o sover i bilen. Mysigt!! De e de lilla som gör det, vettö!!!!

En gammal kompis till mig har tyvärr gått bort. På fredag 14 augusti är begravningen, men ja pallar inte sånt, så ja tänker gå dit senare o hedra hans minne på mitt egna sätt. Vi umgicks för ett par år sen, nu på senare tid har vi knappt träffats, men jag blev ändå ledsen när jag hörde om hans öde. Men, många roliga minnen får jag bära med mig resten av mitt liv, o när jag nu tänker på honom så ler jag varje gång =)

Vila i frid Michael


Kommentarer
Postat av: Frida

jag var helt sluuuut igår kväll alltså.. jisses.

2009-08-10 @ 15:36:49
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0