Våååååååår!!!!

Dimman låg tät imorse när jag åkte till jobbet. Men lagom tills att ja slutade, dök solen upp som ett brev på posten. Hello Blue Sky!!Tackar!!
Och trots en obehaglig upplevelse på jobbet i torsdags eftermiddag, så har det känts bra idag. Har kompisens son hos mig oxå. Men nu har han somnat så sött i soffan =)  Färjestad leder med 1-0, de känns ju oxå jä*la gött..

Haft picknick idag me Emelie o Leon i solen. De va jättemysigt. Placerade oss på en filt och fikade och letade efter troll..hihi.
Jag o Emelie har oxå bokat semesterstugan för i år =)  och denna gången bär det av till Hunnebostrand..Gööööööött..
Och om 20 dagar drar vi till Kreta..Syrran, jag, emelie o  sandra..Men gud va bra jag har det.

Mitt bilproblem verkar vara löst nu me. Tänker INTE sälja bilen. Utan lämna den på service, som man ska göra. Den ekonomiska biten löser sig fantastiskt bra genom avbetalningsplan. Och efter den 15/4 kommer bilen gå som en klocka, som killen på verkstan sa..HAHAHAHA..

Ja, jag mår underbart bra nu. Jag älskar livet för livet älskar mig!!
puss o kram

PS   HEJA FÄRJESTAD


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va gött att det löste sig med bilen!! klart du ska behålla lilla pärlan =)

2009-04-04 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0