Ge mig min april lön...NU...

Ja,vi har ju fått den stora äran att arbeta med datorn på jobbet. Till slut. Vi kan ju då oxå med hjälp av sisådär 123 olika lösenord, ta oss in i en sk självservice, där vi bland annat kan kolla kommande löner osv. O de gjorde ja igår, o blev VÄLDIGT glad när ja såg va ja skulle få i lön i april. Den lönen kommer slinka in på kontot när vi e på Kreta,o de gör mig absolut ingenting. Faaaan va gött!! Shoppa shoppa shoppa o bärs..haha.

FÄRJESTAD VANN IGÅR..2-1 i matcher..vågar inte riktigt säga nåt än, kan få äta upp de senare isf, MEN, nu väntar 2 hemmamatcher på raken, o de börjar lukta guld..sniff sniff..

Idag ska ja o min kära fira lite. 1 år. Egentligen har vi ju träffats längre, men idag för 1 år sedan, kröp ja tillbaka till korset o bad henne ta mig tillbaka. O de ville hon..Älskar dig hjärtat..közz på dig..


Kommentarer
Postat av: Frida

ni är så söta så!

2009-04-06 @ 10:19:56
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0