A little bit of resfeber

Imorn så åker vi..iiiiiiiiiii...att tiden gått så fort. Ja jobbar imorn till 13, o vi åker från stan vid halv 5 ungefär. De e många långa timmar att förbruka. Men de löser sig. Ikväll ska ja oxå jobba, vilket gör att tiden går då me.
Ska la så småningom börja packa oxå, men står inför samma problem som vanligt: va ska man ha me sig?

Oroar mig lite inför flyget med. E väl inte jätteexalterad över att flyga, men väl uppe i luften brukar de kännas ok. De e ju starten ja inte gillar. Ögonblicket när planet lyfter, *ugh*. Men, ska ta mig en redig stänkare innan ja går på planet, så att ja dämpar mig lite..hihi.

Att åka iväg me syrran ska oxå bli jävla kul. Kan ju inte bli annat än lyckat =) Senast vi "reste" ihop, va me tåg till Stockholm, när vi skulle se Depeche Mode. O den resan va kul, så va kommer då inte denna bli?
Givetvis e ja glad att Emelie ska me oxå, vi har ju pratat så länge om att komma iväg på nån längre resa. Så de blir perfekt. Larsson har ja aldrig rest med, men, partypinglan numero ono, de blir ball.

Nu ska ja ta hand om min tvätt..
adios


Kommentarer
Postat av: .jessica

UPPDATERING TACK!!!!!!!!!kram

2009-05-02 @ 15:21:43
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0