1-1 i matcher...

Ja, de kan nog fanken bli en rysare i år tror ja..igår va väl inte en jättespännande match, men ja misstänker att båda lagen kommer vinna varje hemmamatch, så de blir nervigt i slutet. Skönt iaf att Färjestad slog HV me samma siffror. Känns bra oxå inför imon. Skit att ja jobbar bara. Så de blir en hoppig match för mig att lyssna på.Men som sagt, ja håller mina tummar stenhårt =). De gör Leon oxå, för han har ett favorit hockeylag nu nämligen. Gissa vicket?? Tihi....

Dagen idag har ju varit fantastisk. 18 grader varmt..YEESS!! Nu kommer den,,värmen..
Varit ute nästan hela dan me Leon, vi har sparkat fotboll, cyklat en runda, ätit glass, o busat i trägården, underbart har de varit.

O så har ja fastnat i BINGOTRÄSKET. Jessica hade vunnit jackpot både 1 o 2 ggr, så va fan, kan hon vinna så kan ja, tänkte ja. Har nu under kvällen reggat mig på 4 olika sajter, där man får mellan 50-80 kr att spela på som tacken för de. Visst, ja vann la 20 hit o 40 dit, men dom försvann lika fort. Men de va kul. Dax att slinka ner i soffan o zappa lite. Tack för mig!!

DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL KRETA: 19

Kommentarer
Postat av: .jessica

det kommer säkert en vinst till dej mmed snart;)

2009-04-05 @ 12:41:01
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de hoppas ja allt. Kliar bra i fingrarna..hihi

2009-04-06 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0