Flyttad och nöjd

Japp,då va äntligen flytten klar. O de e så skönt o mysigt i min nya lägenhet. Jag stortrivs. Är ochså väldigt tacksam för all flytthjälp ja fick! Flyttade alltså från en 2a till en 1a,vilket märks,för jag har mycke saker ja ännu inte packat upp (trots att de e 1 vecka sen) men o andra sidan har ja ju hivat ut min bokhylla (kaffeved). Så ja har ingenstans att placera ut sakerna.Men ja e glad ändå.
Hyran som sagt e billigare, 1500 :- billigare än förra. Hur bra e inte de då?

I onsdags åkte ja o syrran till tatueraren, o äntligen fick ja mina efterlängtade stjärnor på axlarna. Ja e supernöjd  =)  TACK ÄN EN GÅNG VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!!

Nu önskar ja bara att de ska bli bättre på jobbet oxå. För nu känns de för jä*ligt. Somliga (dom lite äldre) bara klagar på oreda o att de e stökigt. Ja e fruktansvärt trött på deras gnäll. De står mig upp i halsen. O ja känner sån enorm irritation när ja går dit,så de blir jobbigt. Inte kul alls. Så ja söker andra jobb. Igår sökte ja jobb som brevbärare,fast de e faktiskt riktigt kul. Jobbade en sommar som de,o trivdes väldigt bra. Ett stort + e ju att då jobbar man varken kvällar el helger. Utan 7-14 ca. Underbart!! Sen får man jobba för sig själv. Man cyklar i sin egen takt o lägger räkningar i andras brevlådor, haha. Sicken grej!! Ja hoppas o håller tummarna för detta. Ett annat jobb ja sökt e som personlig assistent, oxå ett jobb ja gjort förut,och trivdes,så vi får se.

I helgen ska ja nu jobba. Börjar kl 2 idag, tidigt imon,lördag. Söndagkväll o tidigt måndag. Sen e jag ledig. Längtar dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0