14 Oktober

Äntligen ledig!! Tisdag alltså..fasen va tiden har gått fort över helgen. Men de e bra.
Men så jäkla typiskt att ja vaknar när klockan är 07.18 då, o e utvilad dessutom. Men, ja kokade lite gott morgonkaffe,la mig bekvämt i sängen, och tittade på Tropic Thunder. Sicken film!! Hehe... Ska iväg sen o träna. Nu jäklar ska ja sätta igång, på riktigt...Duuuhhh!! Har väl insett att ett visst mål med träningen kan va peppande. Så mitt mål e att kunna häva upp mig själv på en stång,flera ggr. De e faktiskt väldigt jobbigt.

Nu vill ja passa på att gratulera en av mina allra bästa vänner. Kännt henne sen jag va 13 år.
ETT STORT GRATTIS MIN VÄN PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!


Tösa!!!!

Kommentarer
Postat av: M

ååååååh din rackarns sötkorv!!;)

2008-10-14 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0